[O1] Brzęczący katalizator- mymiana czy extrakcja ?
Zamieszczone przez sotdi
Zamieszczone przez utek
Zamieszczone przez sotdi
Gdzieś mi się o uszy obiło że wraz z liftem O3 ma mieć większy rozstaw kół - ale jakoś nie mogę namierzyć tej informacji - 4 albo 6 cm. Fajniej by wtedy wyglądała bo koła nie byłby takie schowane
Zbyt gruby mod na lift. Takie lifty były tylko w Polonezie
Ostatni Auto Świat powtórzył ten news ale bez szczegółów...
To w 100% możliwe, wystarczy w sumie, że zmienią tylko ET felg
[O1] Brzęczący katalizator- mymiana czy extrakcja ?
Jak w temacie, coraz glosniej dziad brzeczy.
Co bysci radzili, wymienic, czy wywalic ?
Chce miec przede wszystkim cicho jak w serii.
-wycinka problematyczna, jest druga sonda. No i jak z akustyką ?
- wymiana na nowy ori ? ile to kosztuje ?
- zamiennik, zna ktos sprawdzony typ o jakosci (glosnosci) zblizonej do fabrycznego ?
w srodku w kaci esa oapski tryzmajace wklad i pewnei ktoras sie rozczepila i brzeczy. Przerabialem kiedys ten temat. Rozetnij i zobacz co sie tam dzieje w nim, potem pospawaj i tyle.
zsolpyw,
sprawdzałeś, czy aby nie brzęczy osłona termiczna leżąca na kacie ??
miałem tak w innym aucie, osłona(alu) była montowana do podłogi takimi "kapslami", które z czasem wyrdzewiały i przestały trzymać, wtedy osłona opadała na kat/tłumik i brzęczała.
Ja wybebeszyłem katalizator bo się oberwał wkład. Rozpołowiłem puchę wygrzebałem wkład i zaspawałem. Co do dźwięku to nie zmienił on się praktycznie wcale. Może dlatego że długo jeżdziłe z oberwanym katalizatorem i się przyzwyczaiłem :szeroki_usmiech A co do sondy to wstawiłem emulator kątowy i problem checka znikł Jak dla mnie to wywalić wkład i po robocie. Są tam jakieś zamienniki katów które zaczynają się od 400zł w górę, ale czy warto? Za wkład dostałem 250 zł robota zero bo sam robiłem, a w warsztacie ok 100zł pewnie policzą za wymianę.
[ Dodano: Pon 06 Lip, 15 19:10 ]
A i wycinaj puki ci się się rozleci na kawałki, bo zatka ci dalszą część wydechu i następne koszta.
Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.
Zalozylem JMJ dedykowany. Niestety zakup nie wyszedl perfekt. Za ceramiczny dalem 500 z wysylka, natomiast od producenta po zakupie dostalem info ze jest wersja metalowa, wyszlaby ok 100 drozej.
Metal jest trwalszy a zdecydowanie przy LPG. Ale nic to, nastepny bedzie metal :P
Co do starego, wymienialem bo dzwonil. Po demontazu okazalo sie ze z wkladu pozostalo doslownie kilka kamyczkow. Wypadlu po przechyleniu, ostatni wiekszy nie chce wypasc :lol:
Wystarczylo je wysypac i byloby ok :P
Komentarz